hero
Mijn Mediadvies

Banner adverteren

Met een advertentiebanner bereikt u heel gericht een vooraf geprogrammeerde doelgroep. Banner adverteren wordt ook wel genoemd: programmatic advertising. We werken hiervoor via RTB (Real Time Bidding) systemen. Adverteren via RTB maakt het voor een adverteerder mogelijk om real-time te bepalen aan wie een banner wordt getoond en welk bedrag daarvoor wordt geboden.

Heel gericht aan de juiste personen

Het mooie aan programmatic advertising is, dat we heel gericht kunnen bepalen wie de campagne moet zien. We kunnen bijvoorbeeld instellen dat we alleen personen willen bereiken waarvan we op basis van locatiegeschiedenis (GPS) van de smartphone kunnen bepalen dat zij op een bepaalde plaats zijn geweest. Of we kunnen instellen dat we de campagne tonen aan personen die met zoekgedrag hebben laten merken dat ze interesse hebben in een bepaald product.

Diverse mogelijkheden van banner adverteren

Banners kunnen we weergeven als statische HTML-banner of op mobile browsers/apps via een zogenoemde ‘swipe cube’: een kubus-advertentie. We kunnen de campagne ook weer retargeten op personen die interactief zijn geweest met de ‘swipe cube’, hebben geklikt op een banner of een website eerder hebben bezocht.

Meer weten over het rendement? Ontvang een gratis mediaplan!

Wilt u weten of programmatic advertisering ook voor u kansen biedt? Vul de mediabriefing in en ontvang een gratis mediaplan. Zonder verplichtingen natuurlijk.

Ja, graag een mediaplan