hero
Mijn Mediadvies
Mediadvies-coronatijd

De impact van de coronacrisis is enorm. Ook wij merken dat. Er zijn adverteerders die campagnes stilleggen, terwijl anderen juist extra adverteren. Wat is verstandig? Uiteraard is dit sterk afhankelijk van je doelgroep en de business waarin je actief bent. Als mediabureau denken we graag mee hoe je jouw doelgroep(en) ook in deze tijd kunt overtuigen. 

Deze crisis heeft een nieuwe marketingwerkelijkheid gecreëerd. Er zijn volop mogelijkheden om zichtbaar te zijn. Enkele uitgangspunten op een rij: 

– Communiceer duidelijk hoe je rekening houdt met alle richtlijnen; 

– Omdat advertenties worden geannuleerd hanteren veel uitgevers extra korting, dat maakt het mogelijk om voor een voordelig tarief flink uit te pakken; 

– Combineer online & offline op een creatieve manier, zorg voor cross mediale zichtbaarheid; 

– Omdat adverteren goedkoper wordt is dit dé juiste tijd om een imagocampagne te lanceren, media worden aandachtig geraadpleegd, dit zorgt voor extra aandacht. 

Wij denken graag mee hoe adverteren in coronatijd succesvol kan zijn. Daag ons uit!